* Info

* Tematy

* Filmy

* Muzyka

* Kącik dla dzieci

* Kluby

* Informacje

Sancte Michael Archangele, defende nos in proelio; contra nequitiam et insidias diaboli esto praesidium. Imperet illi Deus, supplices deprecamur: tuque, Princeps militiae Caelestis, satanam aliosque spiritus malignos, qui ad perditionem animarum pervagantur in mundo, divina virtute in infernum detrude. Amen.

Autor Wątek: Niemiecka wersja historii i jej sukcesy w Europie  (Przeczytany 1605 razy)

Offline marylaossowska

  • Maryla
  • ******
  • Wiadomości: 2294
Niemiecka wersja historii i jej sukcesy w Europie
« dnia: Czerwiec 19, 2013, 19:47:20 »
_Niemieckie media z wielką satysfakcją piszą o polskim sukcesie filmu „Nasze matki, nasi ojcowie”, wyemitowanym w polskiej telewizji publicznej. Agencja prasowa DPA informuje, że film stał się hitem nie tylko w Polsce, ale także w Szwecji. Przedstawiciel niemieckiej branży filmowej, Jan Mojto poinformował, że już w tej chwili ta niemiecka produkcja stała się szlagierem eksportowym tutejszego kina - pisze nasz korespondent z Hamburga.
_

Film wyprodukowany przez niemiecką telewizję ZDF już został sprzedany do 60 krajów na całym świcie, a Polska była jednym z pierwszych państw, które zakupiło prawa do emisji tego filmu. Niemieckie media wspominają co prawda o kontrowersjach, jakie film wzbudził film w naszym kraju, jednak mimo wszystko zgodnie twierdzą, że sukces filmu w Polsce był niepodważalny. Dziennik „Badische Zeitung” przypomina, co prawda, że część polskiego środowiska oburza się pokazywaniem polskiej podziemnej armii AK jako antysemitów, ale jednak niemiecki dziennik twierdzi, że był to sukces niemieckiej kinematografii. W podobnym tonie jest tekst hamburskiego tygodnika „Stern”, który także wspomina o fali krytyki, ale najbardziej podkreśla fakt, że niemiecki film ściągnął przed telewizory tłumy widzów, bijąc na głowę wszystkie wieczorne programy. „Der Spiegel” napisał o protestach wobec polskiej telewizji za emisję niemieckiego filmu, ale także stwierdził, że film odniósł sukces. Wszystkie niemieckie komentarze są zgodne: „Sukces niemieckiego filmu w Polsce”, który obejrzało tylko w poniedziałek ponad 3 miliony widzów, w tym jedna piąta to widzowie bardzo młodzi w wieku od 16 do 49 lat.

Niemiecka satysfakcja

Nie pomogły liczne protesty w Polsce i poza granicami kraju, nie pomogły oficjalne listy protestacyjne wielu polonijnych organizacji w Niemczech, Telewizja Polska najwyraźniej zlekceważyła te opinie i wyemitowała antypolski film. Już od pierwszej emisji w niemieckiej telewizji ZDF Polonia protestowała przeciwko szkalowaniu dobrego imienia Armii Krajowej.

- Obecne działania prezesa polskiej telewizji Juliusza Brauna są skandaliczne” – twierdzą przedstawiciele Związku Polaków w Niemczech (Rodło) oraz „niemieckich” Klubów Gazety Polskiej. „Żądaliśmy od niemieckich twórców przeprosin za szkalowanie polskiego imienia, a teraz prezes polskiej telewizji pan Braun zakupując ten skandaliczny film, skompromitował nas wszystkich i nasze działania – powiedział Józef Galiński z berlińsko-brandenburskiego oddziału „Rodła”.

- Bez przerwy w niemieckich mediach bezkarnie obraża się Polskę i Polaków, wielokrotnie żądaliśmy zdecydowanej reakcji i postawy polskiego rządu w tej sprawie, ale zakupienie przez prezesa TVP antypolskiego filmu to kpina z nas i zranienie naszych uczuć – mówi Anna Halves z Hamburga. „Nie poprzestaniemy na tym i nadal będziemy protestować” – zapewniaPatryk Nowak z hamburskiego oddziału KGP.

Niemiecki obraz historii górą

Efekty takiego bezmyślnego i lekceważącego podejścia do niemieckiej wersji historii są już widoczne, na co dzień. W niemieckich głowach ugruntowany jest powszechny obraz dotyczący II wojny światowej: złych nazistów (o nieokreślonej narodowości), ich okrutnych sprzymierzeńców jak np. Polaków z AK, lub ukraińskich chłopów, oraz biednych i pokrzywdzonych Żydów i Niemców. Dowody na to widać codziennie w niemieckiej prasie, gdzie „obozy koncentracyjne są polskie” lub co najwyżej nazistowskie, ale i tak te ostatnie występują jako KZ lub KL w Polsce. Wczoraj strona internetowa www.unseort.de z Kolonii informuje z wielką pompą o otworzeniu we wrześniu tego roku przez „Centrum dokumentacji reżimu nazistowskiego” (NS-Dokumentationszentrum) wystawy dotyczącej zbrodni Adolfa Reichmanna. Przy okazji informacji o procesach przeciwko zbrodniarzom wojennym strona to pisze, że w 2011 roku John Demianiuk, który był strażnikiem w „polskim obozie zagłady w Sobiborze” także stanął przed sądem. Niemiecki Internet pełen jest fałszerstw na temat niemieckich obozów zagłady i obozów koncentracyjnych. Niemcy nie używają określenia „niemiecki” zastępując go przymiotnikami „hitlerowski”, nazistowski” lub właśnie „polski”. Wyszukiwarka Google lub Youtube jest pełna takich nazw, gdzie obóz KZ jest „polski” albo jest to „nazistowski obóz w Polsce”, co także jasno sugeruje jego polskie pochodzenie. 

Już teraz na pewno nie przeproszą

ZDF za antypolski film nigdy oficjalnie nie przeprosił. W swoim oświadczeniu niemiecka stacja  napisała jedynie, że jest jej przykro z powodu takiego odbioru filmu, ale jednocześnie podkreśla, żę nie było jej intencją relatywizowanie odpowiedzialności Niemców za wojnę. W oświadczeniu jednak przeprosin brak. Także stanowisko polskiego Ambasadora Jerzego Margańskiego jest w polskich mediach źle przedstawiane. Co prawda najpierw skrytykował on film, ale już następnego dnia występując w programie ZDF „Morgenmagazin” zdecydowanie złagodził swoją ocenę. Jerzy Margański potwierdził na antenie niemieckiej telewizji, że w Armii Krajowej obecny był antysemityzm i fakt ten jest przez polskie społeczeństwo dobrze znany. Ambasador zamiast wyrazić oburzenie postanowił zachęcić niemiecką telewizję do wspólnego projektu nakręcenia razem jakiegoś historycznego filmu. „Życzyłbym sobie, aby powstała wspólna produkcja np. o Witoldzie Pileckim” - stwierdził Margański.

Autor: Waldemar Maszewski (Hamburg)
Żródło: niezalezna.pl
« Ostatnia zmiana: Październik 12, 2013, 04:44:26 wysłana przez marylaossowska »

Offline łukasz_marek

  • Użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 129

 


Poniżej przegląd wątków w tym dziale

Jeśli nie wyświetlają się filmy z YouTube, odśwież, wyczyść pamięć podręczną przeglądarki, sprawdź aktualność wtyczki Flashplayera :)
Maj 02, 2014, 14:47:00 wysłana przez Uczen_Sokratesa | Wyświetleń: 6783 | Komentarze: 0



  Uwaga! Bardzo drastyczne obrazy, klip CNN

Islamskie Państwo w Iraku i Lewancie, terrorystyczna sunnicka organizacja, umieszcza zamordowanych przez siebie ludzi na krzyżu.
Uważają się za przedstawicieli Boga, a kto im się przeciwstawia zasługuje na najwyższą karę. Organizacja winna jest wielu zbrodni przeciwko ludzkości, masowych mordów chrześcijan, szyitów a nawet sunnitów z innych ugrupowań. Sytuację w Raggad, mieście opanowanym przez ISIS przedstawia film.

Informacje o grupie ( Wikipedia).

Islamskie Państwo w Iraku i Lewancie.



Sztandar Islamskiego Państwa w Iraku
___
Islamskie Państwo w Iraku i Lewancie (ar.: الدولة الاسلامية في العراق والشام‎; "ad-Dawla al-Islāmiyya fi al-'Irāq wa-sh-Shām"; "Islamic State of Iraq and Sham" – ISIS lub "Islami
...
Kwiecień 23, 2014, 00:45:35 wysłana przez Uczen_Sokratesa | Wyświetleń: 2948 | Komentarze: 0


Po lewej zdjęcie z 2013 roku, po prawej w 1986. (CNN)

William James Vahey zaczął pracować jako nauczyciel 1972 roku i przyłapany na posiadaniu zdjęć nieprzytomnych chłopców w wieku 12 - 14 lat, przyznał,  że molestował dzieci przez całe życie dając im wcześniej tabletki nasenne.

Agentka  FBI w Houston Shauna Dunlap oświadczyła, że to może być przypadek absolutnego "rekordzisty" w liczbie molestowanych chłopców.



Sprawa wyszła na jaw, kiedy Vahey zwolnił pokojówkę w ubiegłym roku za kradzież. Pokojówka zgłosiła się potem ze skradzionym pendrive zawierającym zdjęcia molestowanych dzieci do szkoły gdzie uczył - American Nicaraguan School. Okazało się, że jest tam ponad dziewięćdziesiąt zdjęć z datami od 2008 roku.

Vahey podróżował i uczył w wielu szkołach. Według FBI były to:

- American Nicaraguan School in Managua, Nicaragua (2013-2014)
- Southbank International School in London, United Kingdom (2009-2013)
- Escuela Campo Alegre in Caracas, Venezuela (2002-2009)
- Jakarta Internat...
Kwiecień 06, 2014, 19:28:56 wysłana przez Uczen_Sokratesa | Wyświetleń: 9302 | Komentarze: 10

Jest taki werset w Apokalipsie.
I sprawia, że wszyscy: mali i wielcy, bogaci i biedni, wolni i niewolnicy otrzymują znamię na prawą rękę lub na czoło  i że nikt nie może kupić ni sprzedać, kto nie ma znamienia - imienia Bestii lub liczby jej imienia.
(Apokalipsa (Objawienie) 13:16, Biblia Tysiąclecia)
Totalitarne państwo Antychrysta pozbawia możliwości funkcjonowania w społeczeństwie wszystkich, którzy nie opowiedzieli się zdecydowanie za nim.
Największym przestępstwem jest być chrześcijaninem ...

Amerykańscy Geje zbliżają się do tego "ideału". Właśnie wymusili rezygnację Brendana Eich, nowego prezesa Fundacji Mozilla.



Eich był twórcą języka javascript i z Fundacją Mozilli związany od początku. Był jej współzałożycielem w 1998 roku.
Na czym polegała jego zbrodnia?
Otóż przekazał na konto organizacji promującej pozostawienie nazwy małżeństwa dla par heteroseksualnych 1000 USD.
Referendum zostało wygrane ale Sąd uchylił jego wynik ...

Dlatego zdaniem totalitarystów z LGBT nie powinien mieć pracy!

W imieniu Fundacji samokrytykę godną stalinowskich czasów złożyła Michell Baker:

[img]http://news.bb...
Kwiecień 04, 2014, 18:27:50 wysłana przez Uczen_Sokratesa | Wyświetleń: 4422 | Komentarze: 0

Transkrypcja po angielsku.

Russian Ambassadors to meet Vladimir Putin's objectives on Ukraine within UN

Można posłuchać jak trudno im było przekonać nawet państwa afrykańskie do głosowania w ONZ  za aneksją Krymu przez Rosję.
Humor im dopisuje...
Zaczyna się od omówienia starań obu by ich afrykańscy gospodarze poparli Rosję. Udało się tylko w Zimbabwe. Tamtejszy ambasador zapowiada, że załatwi jeszcze uznanie Osetii i Abchazji. Obaj przeklinają często i kpią z ze strachu Europy przed dalszą agresją Kremla. Zapowiadają zajęcie Wenecji, Katalonii i zastanawiają się co zrobić z Rumunią i Bułgarią.
Czuć poczucie siły i szczerą pogardę dla Europejczyków.
Kwiecień 03, 2014, 04:30:39 wysłana przez Uczen_Sokratesa | Wyświetleń: 2759 | Komentarze: 0



Wydawało się, że po  obrazach pokazanych przez przez satelity australijskie, chińskie i francuskie dużych obiektów w domniemanym rejonie upadku Boeinga, rozwiązanie jest blisko. Niestety wydobyte szczątki okazywały się śmieciami lub nawet martwymi stworzeniami morskimi. Praktycznie jedynym dowodem upadku MH370 do Oceanu  Indyjskiego są pingi wysyłane do satelitów Immarsat.



Ping to tylko sygnał typu  jestem i odpowiedź słyszę. Taki uścisk dłoni automatycznych systemów bez wymiany informacji. Specjalistom z firmy satelitarnej udało się wydobyć dodatkowe informacje dzięki metodom stosowanym na przykład w astronomii. Wykorzystano zjawisko zmiany częstotliwości sygnału w zależności od prędkości wysyłającego fale, tak zwany efekt Dopplera.
Śladów samolotu szuka imponująca flotylla supernowoczesnych samolotów. a ostatnio nawet brytyjski atomowy okręt podwodny klasy Trafalgar z zaawansowanym technologicznie sonarem.




 Już wkrótc...
Strony: [1] 2 3 4 5 ... 8
Prezentowane na stronie zewnętrzne materiały multimedialne nie są częścią naszego serwisu. Oprogramowanie Aeva oraz inne skrypty przetwarzają metodą framingu odnośniki internetowe do kanałów lub stron, na których są prezentowane te materiały. Nośniki i strumienie znajdują się na serwerach należących do właściwego nadawcy prezentującego publicznie treści multimedialne (np: YouTube). Wszelką odpowiedzialność za udostępnione treści ponoszą właściciele kont (kanałów), którzy je publicznie udostępniają ("wyświetlają"). Nasz serwis nie ma w tym żadnego udziału ani wpływu.